"Meer tijd voor uw tevreden klanten"

De basis voor elke implementatie.

Hoe gaan we te werk?

Of u nu diensten verleent, goederen verkoopt in klein- of groothandel, goederen produceert of een combinatie van deze. In de eerste plaats bekijken we samen of de vraag naar software wel de juiste is.


Zal de implementatie een positief effect hebben op de klantbeleving, uw medewerkers en uw bedrijf?


1. Analyse

Zonder dat een vooraf heldere terugverdientijd in middelen aangetoond kan worden heeft een implementatie geen zin. We starten daarom telkens met een onderzoek naar de behoeften. Afhankelijk van de omvang van het project en de complexiteit van de vraagstelling werken we hiervoor samen met ervaren externe consultants. Geen "softwaremensen" maar mensen met jarenlange commerciele en praktische ervaring in het bedrijfsleven.

Op basis van de resultaten maken we een plan van aanpak waarin we ons focusen op organisatie en automatisatie die een positief effect heeft op uw klanten en uw bedrijf. Concreet: de beleving voor uw klanten verbeteren, meer tijd voor U om bezig te zijn met de zaken die belangrijk zijn.

Automatiseren enkel waar dit een aantoonbaar positief effect heeft


2. Implementatie & Opleiding

In verschillende vooraf bepaalde fases gaan we aan de slag om de software te implementeren. Naast de configuratie en ontwikkeling wordt er bijzonder veel aandacht besteed aan het betrekken en opleiden van alle gebruikers. Alleen op die manier kan het project een goede start nemen en duurzaam de toekomst in gaan. Software moet gebruikers ondersteunen, niet belasten.

Focus op gebruikers


3. Evolutie

Uw bedrijf blijft evolueren, en moderne software evolueert mee. De tijd dat u elke 5 jaar een statisch softwarepakket kocht is voorbij. SAAS systemen krijgen meerdere keren per jaar kleine en grote updates. Zowel functioneel; nieuwe toepassingen, wetgeving, lay-out, .. als technisch; snelheid, veiligheid, (e-)commerce trends .. worden geregeld updates doorgevoerd. Voor alle standaard versies van Odoo zijn deze updates inbegrepen in de jaarlijkse abonnementskosten.

Klaar voor de toekomst


4. Bijstand dagelijkse werking

Nieuwe medewerkers, nieuwe functies, technische vragen, .. dankzij onze bijstand pakketten heeft u steeds een directe lijn naar een specialist.

Konu als betrouwbare partner

50,000+ bedrijven gebruiken Odoo om hun bedrijf te laten groeien.

Doe mee en maak je bedrijf een betere plek.