Overslaan naar inhoud

​Meer tijd voor uw tevreden klanten.
Hoe zijn we daartoe gekomen?

Vanuit mijn verantwoordelijkheden in verkoop en marketing stelde ik vast dat verkoopinspanningen tevergeefs zijn als logistiek, operations en administratie niet volgen.

Het bedrijf waar ik toen aan de slag was had twee boekhoudprogramma’s met facturatie, een losstaande webshop en een programma voor magazijnbeheer. Er gebeurde veel dubbele invoer van gegevens, en er werd nog veel geprint om te klasseren en te versturen. Het was frustrerend steeds dezelfde problemen te zien opduiken. Bestellingen die niet tijdig werden geleverd, voorraad die niet tijdig werd aangevuld, klantenvragen die onbeantwoord bleven, betalingen die onvoldoende opgevolgd werden, .. Zelfs de meest trouwe klanten en medewerkers houden dit niet vol.

En toen kwam Odoo... De efficiënte afhandeling van de levering van uw dienst en/of product is essentieel voor een tevreden klant. Na veel overleg, testen en in en uit gebruik nemen van verschillende software oplossingen kwam dan eindelijk Odoo op ons pad. Na enkele intensieve maanden van data transfer, het omzetten van de boekhouding, ontwikkeling, het vullen van 2 containers met verouderde producten uit het magazijn en complete herinrichting met barcodes en locaties draaide alles ineens automatisch. Er was weer tijd voor onze klanten. Het aantal foutieve orders daalde enorm, tot zo goed als 0. Betalingen werden opgevolgd, het geld kwam binnen. De boekhouding was op orde, een grote zorg minder. Producten waren weer op voorraad waardoor de omzet steeg. Bovendien was bij de start van de corona pandemie thuiswerk en efficiënte e-commerce ineens perfect mogelijk. Maar bovenal: de klanten en medewerkers waren terug tevreden.

Daan Sileghem, zaakvoerder 

Werken bij Konu

Konu is een jonge maar snel groeiende Odoo partner uit Kortrijk. Onze dienstverlening bestaat uit het leveren van kwalitatieve ERP-consulting, gekoppeld aan het bouwen van functioneel sterke en elegant ontworpen oplossingen binnen het Odoo-framework. Onze klanten zijn voornamelijk KMO's, variërend in grootte van 5 tot 270 medewerkers en met een jaarlijkse omzet tot 70 miljoen euro.

Wij zijn gevestigd in het indrukwekkende Cotton Factory gebouw in Kortrijk, met fitnessfaciliteiten en een restaurant. Er is volop parkeergelegenheid en zijn goed bereikbaar. Kortrijk Centrum is op fietsafstand en in de buurt is volop groen om even uit te waaien.

Bekijk onze vacatures of neem vrijblijvend contact op via hello@konu.be

Onze vacatures